Résumé de section

  • Prof. UEK dr hab. Artur Hołda

    Katedra Rachunkowości

    person

    Kontakt

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    gabinet: Budynek "Ustronie", pokój 201
    telefon: +48 12 293 74 53
    telefon do sekretariatu:
    +48 12 293 52 85
    fax: +48 12 293 50 39
    e-mail: aholda@uek.krakow.pl


    •  
      Realizacja zajęć w okresie 1.X.2024 - 30.IX.2025 na studiach stacjonarnychniestacjonarnych oraz podyplomowych będzie odbywała się stacjonarnie lub na odległość. Kontakt w sprawie realizacji zajęć wyłącznie na adres mailowy: aholda@uek.krakow.pl. Należy odnaleźć i zapisać się na odpowiedni kurs i postępować zgodnie z tam zawartymi wyjaśnieniami. Systematyka przedmiotów wraz z linkami poniżej. Komunikacja odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach MS Teams i Moodle.

       


       

      Rok akademicki 2024/2025 semestr zimowy

      • KURSY 
        • Studia stacjonarne
          • Oszustwa księgowa a rachunkowość kreatywna - 1 st. RIC [Link do kursu]
          • Zaawansowana rachunkowość finansowa - 2 st. RIC [Link do kursu]
          • Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej - 2 st. AG [Link do kursu]
          • Międzynarodowe Standardy Rachunkowości (MSR/MSSF) - 2 st. RIC [Link do kursu]
          • Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa - 1 st. AG [Link do kursu]
        • Studia niestacjonarne 
          • Oszustwa księgowe a rachunkowość kreatywna - 1 st. RIC [Link do kursu]; Kod MS Teams - 2dqhx4x
          • Oszustwa księgowe a rachunkowość kreatywna - 1 st. ZP [Link do kursu]; Kod MS Teams - utkynxs
          • Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej - 2 st. AG [Link do kursu]
          • Międzynarodowe Standardy Rachunkowości (MSR/MSSF) - 2 st. RIC [Link do kursu]

       

       .....................................................................................................................................................................................

       

       

      Rok akademicki 2023/2024 semestr letni

      • KURSY
        • Studia stacjonarne
          • Kreatywna księgowość a fałszowanie sprawozdań finansowych - 2 st. RIC  [Link do kursu]; Kod MS Teams - kdsjbnd
          • Audyt finansowy - 1 st. RIC [Link do kursu]
          • Rewizja i audyt wewnętrzny - 2 st. RIC [Link do kursu]
          • Rachunkowość zarządcza - 1 st. AG [Link do kursu]
        • Studia niestacjonarne 
          •  Kreatywna księgowość a fałszowanie sprawozdań finansowych - 2 st. RIC  [Link do kursu]; Kod MS Teams - tr9t1rw
          •  Audyt finansowy - 1 st. RIC [Link do kursu]
          • Rewizja i audyt wewnętrzny - 2 st. RIC [Link do kursu]
          • Międzynarodowe standardy rachunkowości - 2 st. RIC [Link do kursu]

       



      INFORMACJE:

       

      ROK AKADEMICKI 2024/2025 semestr zimowy

      #1 Przedmioty będą realizowane w ramach zajęć stacjonarnych lub zdalnych (MS Teams). Niezależnie od formy realizowania zajęć konieczne jest  zapisanie się do odpowiedniego kursu Moodle  i zapoznanie się z tam zawartymi informacjami.
      #2 Kursy uruchamiane w semestrze zimowym 2024/2025 zawierają na końcu opisu oznaczenie (24/25Z).

      #3 Do każdego przedmiotu prowadzonego stacjonarnie lub zdalnie, poza kursem w Moodle, uruchamiana jest grupa w MS Teams. Niezbędnym jest zapisanie się samodzielne do grupy - stosowne kody podane zostaną na spotkaniach stacjonarnych i/lub MS Temas (link do pierwszych zajęć podawany jest przez Dział Nauczania w planie zajęć Uek).
      #4 Seminarium organizacyjne w MS Teams (studia magisterskie stacjonarne i niestacjonarne) - 09.10.2024, godz. 10.30 - 11.30; Link do spotkania.

      #5 Seminaria magisterskie prowadzone są stacjonarnie oraz zdalnie MS Teams z wykorzystaniem platformy Moodle. Niezbędnym jest samodzielne zapisanie się do kursu "Seminarium Prof. UEK dr hab. Artur Hołda (24/25)".
      Kod SEM24Z.
      #6
      W ramach kursów materiały czy wskazane sposoby postępowania objęte są prawami autorskimi i mogą być wykorzystywane wyłącznie przez osoby zapisane na moje e-zajęcia do realizacji zajęć zdalnych w UEK oraz KSB! W szczególności zabronione jest ich nagrywanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie, zwłaszcza w mediach elektronicznych, w tym społecznościowych.

      #7 Publikacja "Instrukcje księgowe i podatkowe", której jestem współautorem i redaktorem merytorycznym uzyskała status Bestsellera w renomowanym wydawnictwie CH Beck. Zapraszam do lektury  szczególnie przez seminarzystów Link.
      #8 Terminy seminariów magisterskich UEK są aktualizowane w ramach kursu Moodle.
      #9 Wymogi i wskazówki dla autorów prac KSB - Link.
      #10 Publikacja "Bilansowe i podatkowe zamknięcie 2023 roku", której jestem współautorem i redaktorem merytorycznym uzyskała status Bestsellera w renomowanym wydawnictwie CH Beck. Zapraszam do lektury  szczególnie przez seminarzystów Link.


      ROK AKADEMICKI 2023/2024 semestr letni

      #1 Przedmioty będą realizowane w ramach kursów Moodle w trybie synchronicznym i asynchronicznym. Konieczne zapisanie się do stosownego kursu i zapoznanie się z tam zawartymi informacjami.
      #2 Tryb synchroniczny (on-line) będzie realizowany z wykorzystaniem MS Teams - szczegóły w poszczególnych kursach Moodle.
      #3 Kursy uruchamiane w semestrze letnim 2022/2023 zawierają na końcu opisu oznaczenie (23/24L).
      #4 Terminy seminariów magisterskich UEK są aktualizowane w ramach kursu Moodle.
      #5 Zapraszam do udziału w VII Seminarium Naukowe WSEI "Labilność otoczenia a zarządzanie i finanse przedsiębiorstwa", 18.IV.2024 godz. 9.00 - 15.00 - Link.
      #6 Wymogi i wskazówki dla autorów prac KSB - Link
      #7 W ramach kursów materiały czy wskazane sposoby postępowania objęte są prawami autorskimi  i mogą być wykorzystywane  przez osoby zapisane na moje zajęcia w  UEK oraz KSB. W szczególności  zabronione jest ich nagrywanie, fotografowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie, zwłaszcza w mediach elektronicznych, w tym społecznościowych. 
      #8 Proszę o zapoznanie się z moją i Pana Rafała Marciniaka publikacją, wyd. CH Beck, "Uproszczenia w rachunkowości" - Link.
      #9  Dziękuje za docenienie moich działań i laur Gali Mentorzy UEK 2024.
      #10 Zgodnie z decyzją Władz UEK w dniu 10.04.2024, godz. 9.45-11.30 obowiązują godziny rektorskie.
      #11 Dziękuje za aktywne uczestnictwo w VII Seminarium naukowym "Labilność otoczenia a zarządzanie i finanse przedsiębiorstwa” - Link.    

      #12 Zapraszam do udziału w konferencji CMQ 2024 w Panelu Eksperckim PE1 "Rachunkowość", Poniedziałek 20.05.2024 godz. 13.30-15.00 - Link
      #13 Publikacja wyd. CH Beck, "Uproszczenia w rachunkowości", A. Hołda, R. Marciniak uzyskała w pierwszym miesiącu sprzedaży status BESTSELLERA  w renomowanym międzynarodowym wydawnictwie - DZIĘKUJEMY :) -  Link
      #14  Materiały powstałe w trakcie zajęć (Komentarze, Tablice wirtualne, Rozwiązania, itd. ...) zostały udostępnione w poszczególnych kursach  MS Teams oraz Moodle.
      #15 Wyniki egzaminów na studiach STACJONARNYCH  I i II stopnia są już dostępne w kursach Moodle oraz zostały wpisane do systemu USOS.
      #16 Czas sprawdzenia oryginalności prac magisterskich w systemie antyplagiatowym (JSA) znacznie się wydłużył. Proszę o niezwłoczne wprowadzanie zatwierdzonych przeze mnie prac do modułu APD.
      #17 Wyniki egzaminów na studiach NIESTACJONARNYCH  I i II stopnia są już dostępne w kursach Moodle oraz zostały wpisane do systemu USOS.
      #18 Osoby które dotychczas nie uzyskały zaliczenia zobowiązane są do bezpośredniego mailowego kontaktu w celu ustalenia terminu i formy zaliczenia.
      #19 URLOP 🌻 do 04 września 2024 - brak możliwości kontaktu bezpośredniego.
      #20 Czas sprawdzenia oryginalności prac magisterskich w systemie antyplagiatowym (JSA) znacznie się wydłużył. Proszę o niezwłoczne wprowadzanie zatwierdzonych przeze mnie prac do modułu APD.
      #21 Osoby które dotychczas nie uzyskały zaliczenia zobowiązane są do bezpośredniego mailowego kontaktu w celu ustalenia terminu i formy zaliczenia - ostateczny termin uzyskania zaliczenia 22.09.2024.
      #22 Ostateczny termin wprowadzenia prac mgr do systemu APD to 15.09.2024.

       

      ......................................................................................................................................................................................     

      Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy i może nas ODMIENIĆ 

                                 Postać zmiany może być nieoczkiwana  ©

       

                                     A przeobrażania są trudne do przewidzenia! ©

                                     

                                          Ale ostatecznie jesteśmy kim byliśmy tylko lepszymi ©

       

       
    • ***********************************************************************************************************

      Dyżury:

      ASYNCHRONICZNE:
      25.02.2023 Niedziela 16.00-17.00 e-mail dyżur
      04.03.2024 Poniedziałek 08.00-09.00 e-mail dyżur
      18.03.2024 Poniedziałek 08.00-09.00 e-mail dyżur
      23.03.2023 Sobota 16.00-17.00 e-mail dyżur
      28.03.2024 Czwartek 08.00-09.00 e-mail dyżur
      07.04.2024 Niedziela 16.00-17.00 e-mail dyżur
      11.04.2024 Czwartek 16.00-17.00 e-mail dyżur
      19.04.2024 Piątek  14.00-15.00 e-mail dyżur
      29.04.2024 Poniedziałek 08.00-09.00 e-mail dyżur
      06.05.2024 Poniedziałek 08.00-09.00 e-mail dyżur
      12.05.2024 Niedziela 17.00-18.00 e-mail dyżur
      17.05.2024 Piątek 15.00-16.00 e-mail dyżur
      23.05.2024 Czwartek 17.00-18.00 e-mail dyżur
      27.05.2024 Poniedziałek 17.00-18.00 e-mail dyżur
      03.06.2024 Poniedziałek 17.00-18.00 e-mail dyżur
      10.06.2024 Poniedziałek 17.00-18.00 e-mail dyżur
      17.06.2024 Poniedziałek 17.00-18.00 e-mail dyżur
      08.09.2024 Niedziela  17.00-18.00 e-mail dyżur
      15.09.2024 Niedziela  17.00-18.00 e-mail dyżur
      ------------------------------------------------------------
      30.09.2024 Poniedziałek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      04.10.2024 Piątek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      08.10.2024 Wtorek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      15.10.2024 Wtorek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      29.10.2024 Wtorek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      12.11.2024 Wtorek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      25.11.2024 Poniedziałek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      03.12.2024 Wtorek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      10.12.2024 Wtorek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      07.01.2025 Wtorek 13.00-14.00 e-mail dyżur
      14.01.2025 Wtorek 13.00-14.00 e-mail dyżur

      SYNCHRONICZNE:
      08.02.2024 Czwartek 08.00-09.00 - MS Teams - Link do spotkania
      22.02.2024 Czwartek 15.00-16.00 - MS Teams - Link do spotkania
      28.02.2024 Środa 16.30-17.30 - "Ustronie", p. 201
      06.03.2024 Środa 12.00-13.00 - "Ustronie", p. 201
      20.03.2024 Środa 12.00-13.00 - "Ustronie", p. 201
      03.04.2024 Środa 12.00-13.00 - "Ustronie", p. 201
      17.04.2024 Środa 12.00-13.00 - "Ustronie", p. 201
      24.04.2024 Środa 10.30-11.30 - "Ustronie", p. 201
      08.05.2024 Środa 10.30-11.30 - "Ustronie", p. 201
      15.05.2024 Środa 10.30-11.30 - "Ustronie", p. 201
      22.05.2024 Środa 11.30-12.30 - "Ustronie", p. 201
      28.05.2024 Wtorek 10.00-11.00 - MS Teams - Link do spotkania
      07.06.2024 Piątek 10.00-11.00 - MS Teams - Link do spotkania
      12.06.2024 Środa 11.00-12.00 - MS Teams - Link do spotkania
      14.06.2024 Piątek 18.15-19.15 - MS Teams - Link do spotkania
      15.06.2024 Sobota 12.15-13.15 - MS Teams - Link do spotkania
      20.06.2024 Środa 14.30-15.30 - MS Teams - Link do spotkania
      06.09.2024 Piątek 09.45-10.45 - MS Teams - Link do spotkania
      12.09.2024 Czwartek 15.45-16.45 - MS Teams - Link do spotkania
      ------------------------------------------------------------
      01.10.2024 Wtorek 09.00-10.00 - MS Teams - Link do spotkania
      10.10.2024 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      17.10.2024 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      24.10.2024 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      07.11.2024 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      14.11.2024 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      21.11.2024 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      05.12.2024 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      19.12.2024 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      09.01.2025 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      16.01.2025 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania
      23.01.2025 Czwartek 17.30-18.30 - MS Teams - Link do spotkania

      ***********************************************************************************************************

    • DZIĘKUJĘ za udział w Ogólnopolskim Zjeździe Katedr Rachunkowości (OZKR 2020) w Krakowie.

    •  

      Obrony prac magisterskich:

       

      Uwaga! Kontakt realizowany za pośrednictwem kursu w Moodle "Seminarium Prof. UEK dr hab. Hołda (23/24)"
                                                                                                                                                                            
      Terminy obron:
      • Prace magisterskie (studia stacjonarne) - 11.07.2024, godz. 10.30, Paw. "Ustronie" s. K, kampus UEK
      • Prace magisterskie (studia niestacjonarne) - 11.07.2024, godz. 10.30, Paw. "Ustronie" s. K, kampus UEK
      • Prawdopodobny termin wrześniowy obrony prac magisterskich - 25.09.2024, godz. 09.00, s. seminaryjna Katedry Rachunkowości, "Ustronie".
      • Odbieranie prac magisterskich obronionych - po obronach.

           

      Egzaminy:

      • Studia niestacjonarne: szczegóły w poszczególnych kursach Moodle
      • Studia stacjonarne: szczegóły w poszczególnych kursach Moodle

        

      SEMINARIA:

      • Seminaria ORGANIZACYJNE dla NOWYCH grup (rok akademicki 2024/25 semestr zimowy):

      studia stacjonarne (magisterskie) - 09.10.2024, godz. 10.30-11.30, Link do spotkania

      studnia niestacjonarne (magisterskie) - 09.10.2024, godz. 10.30 - 11.30, Link do spotkania

       

      E-mail dyżur - wprowadzam dodatkową formę dyżurów (poza tradycyjnymi w Kampusie UEK) w postaci e-mail dyżur, które funkcjonują zgodnie z następującym schematem:

      • dyżury trwają 1 godz.,
      • przez 30 minut odbieram pytania za pośrednictwem mojej skrzynki pocztowej aholda@uek.krakow.pl,
      • uwzględniane są tylko pytanie nadesłane w trakcie trwania dyżuru,
      • przez kolejne 30 minut udzielam odpowiedzi według kolejności nadesłanych pytań,
      • w przypadku braku możliwości odpowiedzi na nadesłane pytania ze względu na zakończenie e-mail dyżuru przechodzą one na kolejny,
      • maile wysyłane na e-mail dyżur muszą zawierać w temacie maila tekst: E-mail dyżur, imię i nazwisko osoby, rodzaj studiów (licencjackie, magisterskie, doktorancie lub podyplomowe), oznaczenie grupy,
      • dyżury są przeznaczone wyłącznie dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK.