Terminy w semestrze zimowym - rok akademicki 2024/2025: Poniedziałek - godz.: 8:00 - 9:30 (e-konsultacje - MicrosoftTeams) Środa - godz.: 13:15 - 14:45 (stacjonarnie) *W przypadku chęci skorzystania s konsultacji proszę o wcześniejszy kontakt i informację na adres e-mail. **Prace projektowe lub inne prace zaliczeniowe można próbować zostawić w sekretariacie Katedry.
UWAGA 1: w/w terminy mogę ulec zmianie - informacja zostanie podana z odpowiednim wyprzedzeniem.
UWAGA 2: w trakcie prowadzenia e-konsultacji w "pokoju" może przebywać tylko jedna osoba - zgodnie z obowiązującymi dotychczas formy tradycyjnych konsultacji. Osoby chcące dołączyć do pokoju proszę o poczekanie na dodanie do pokoju które nastąpi w momencie zakończenia konsultowania poprzedniej osoby. Bardzo proszę o łączenie się z kont, dla których nazwa użytkownika odpowiada danym personalnym (imię, nazwisko).
* Uwaga: Konsultacje nie odbywają się w czasie: godzin rektorskich, ferii, przerw świątecznych, wakacji oraz innych dni wolnych.
Forma zapytania przez studentów: Przyjmowane
będą jedynie pytania, których autor podpisze się imieniem i nazwiskiem
oraz poda kierunek, rok studiów, grupę dziekańską i numer indeksu.
Zakres tematyczny pytania: Grafika inżynierska, rysunek techniczny - pytania i projekty.
Pytania mogę zostać przesłane bezpośrednio w wiadomości, lub też w formie pytania+ilustracji w formacie ".PDF" .
Projekty
proszę przesyłać w
formacie ".PDF".
(!) Przed wysłaniem pliku proszę dokonać kompresji do jak najmniejszego rozmiaru - wiadomości z dużymi załącznikami mogą nie zostać dostarczone na skrzynkę e-mail (!).
Czas reakcji na pytania: Czas odpowiedzi do 72 godzin - w niektórych przypadkach czas odpowiedzi ulega wydłużeniu. Główną przyczyną może być bardzo duża ilości wiadomości napływająca w stosunkowo krótkim czasie co fizycznie uniemożliwia wywiązanie się z terminu określonego w Zarządzeniu Rektora nr R.0211.58.2021 z dnia 17 września 2021 roku.
Reguły odpowiadania na pytania: Odpowiedź udzielona w formie wiadomości zwrotnej. W przypadku przesłanego projektu uwagi i wskazówki naniesione w pliku w formacie".PDF" - załącznik.
Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.