Perfilado de sección

  • dr Krzysztof Misiołek

    Katedra Rozwoju Organizacji

    K Misiolek

    Kontakt

    gabinet: pawilon U, pokój 413

    telefon: +48 12 293 51 77
    telefon do sekretariatu: +48 12 293 51 57

    e-mail: krzysztof.misiolek@uek.krakow.pl

      • Szanowni Państwo

        konsultacje w semestrze zimowym  roku akademickiego 2024/2025 odbywać się będą:

        pok.413 Ustronie lub telefonicznie (numer na ewizytówce) lub MS Teams po wcześniejszym uzgodnieniu na mail: 

        w czwartki: 11.15-12.45, 3.10., 17.10., 31.10., 14.11., 28.11., 12.12., 9.01., 23.01.

        w czwartki: 10.00-11.30., 24.10. 7.11., 21.11., 5.12., 19.12., 16.01., 

        w piątki: MS Teams (tylko), najlepiej po wcześniejszym mailu i uzgodnieniu tematu spotkania: 14.00- 15.30.

        Sesja "zimowa" 24/25, terminy będą ustalane indywidualnie z grupami dziekańskimi, będą pokazane w harmonogramach zajęć.  Sesja poprawkowa w zależności od potrzeb, po zaliczeniach i egzaminach.

        Pozdrawiam serdecznie

        kontakt: asynchroniczny:

        mailowo misiolek@uek.krakow.pl lub za pośrednictwem platformy Microsoft Teams (w czasie dyżurów). Uruchamiamy MST i w przeglądarce u góry strony wpisujemy moje nazwisko. W przypadku statusu zajęty, proszę o kontakt na czacie. Poinformuję o dostępności. W przypadku ograniczeń dostępu do budynków UEK (decyzją władz UEK), przejdziemy na kontakt zdalny.

        Informacja dodatkowa dot. dyżurów:  

        najlepiej wcześniej skontaktować się mailowo: misiolek@uek.krakow.pl i ustalić dokładny termin/godzinę.

        Zapraszam również na konsultacje w trybie asynchronicznym.

        Proszę o kontakt drogą mailową, odpowiem na każdy mail najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych, ew. umówimy w dogodnym trybie spotkanie na platformie Microsoft Teams.











        "Sesja zimowa" 23/24, terminy są ustalane indywidualnie z grupami dziekańskimi. W przypadku gdyby ktoś nie mógł z obiektywnie ważnych powodów w nich uczestniczyć, to zapraszam: 3.02. 13.15 - 14.00, 8.02. 8.45 - 9.30 oraz w sesji poprawkowej 17.02. 14.00-14.45,  22.02. 8.45 - 9.30, wszystkie terminy w sali P. Ustronie. 

        zimowa sesja egzaminacyjna odbywa się zgodnie z harmonogramem zajęć  UEK dla danej grupy

        sesja poprawkowa w zależności od potrzeb, po zaliczeniach i egzaminach

        Pozdrawiam serdecznie


        konsultacje w semestrze letnim  roku akademickiego 2023/2024 odbywać się będą:

        pok.413 Ustronie lub telefonicznie (numer na ewizytówce) lub MS Teams po wcześniejszym uzgodnieniu na mail: w czwartki 11.00 - 12.30; MS Teams (tylko): sobota 2.03 godz. 14.00; sobota 9.03. godz. 13.00, niedziela 17.03. godz. 14.00, sobota 23.03. godz. 14.00, piątek 5.04. godz. 18.15, sobota 13.04. godz. 13.00, niedziela 28.04. godz. 13.00, sobota 25.05. godz. 13.00, niedziela 9.06 godz. 13.00., sobota 15.06 godz. 13.00, sobota 29.06. godz. 17.30. poniedziałek 09.09 godz. 12.09., sobota 14.09. godz. 11.30, sobota 21.09. godz. 10.00, sobota 29.09. godz. 10.00.

        Terminy dyżurów w następnym semestrze będą ustalone po pojawieniu się harmonogramów zajęć w semestrze zimowym 2024/2025 .


        Sesja letnia" 23/24, terminy są ustalane indywidualnie z grupami dziekańskimi. W przypadku gdyby ktoś nie mógł z obiektywnie ważnych powodów w nich uczestniczyć, to zapraszam:  27.06. godz.10.30, 29.06. godz.12.15,  sesja poprawkowa 12.09. godz.10.30 , 14.09. godz. 10.30, wszystkie terminy w sali P. Ustronie. 

        sesja poprawkowa w zależności od potrzeb, po zaliczeniach i egzaminach

        Pozdrawiam serdecznie


        mailowo misiolek@uek.krakow.pl lub za pośrednictwem platformy Microsoft Teams (w czasie dyżurów). Uruchamiamy MST i w przeglądarce u góry strony wpisujemy moje nazwisko. W przypadku statusu zajęty, proszę o kontakt na czacie. Poinformuję o dostępności. W przypadku ograniczeń dostępu do budynków UEK (decyzją władz UEK), przejdziemy na kontakt zdalny.

        Informacja dodatkowa dot. dyżurów:  

        najlepiej wcześniej skontaktować się mailowo: misiolek@uek.krakow.pl i ustalić dokładny termin/godzinę.

        Zapraszam również na konsultacje w trybie asynchronicznym.

        Proszę o kontakt drogą mailową, odpowiem na każdy mail najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych, ew. umówimy w dogodnym trybie spotkanie na platformie Microsoft Teams.











        "Sesja zimowa" 23/24, terminy są ustalane indywidualnie z grupami dziekańskimi. W przypadku gdyby ktoś nie mógł z obiektywnie ważnych powodów w nich uczestniczyć, to zapraszam: 3.02. 13.15 - 14.00, 8.02. 8.45 - 9.30 oraz w sesji poprawkowej 17.02. 14.00-14.45,  22.02. 8.45 - 9.30, wszystkie terminy w sali P. Ustronie. 

        zimowa sesja egzaminacyjna odbywa się zgodnie z harmonogramem zajęć  UEK dla danej grupy

        sesja poprawkowa w zależności od potrzeb, po zaliczeniach i egzaminach

        Pozdrawiam serdecznie

      • Szanowni Państwo

        Przed rozpoczęciem zajęć z danego przedmiotu w trybie on-line (semestr letni roku akademickiego 2024/2025) należy za pośrednictwem poniższych kodów ZAPISAĆ się OBOWIĄZKOWO do własnego zespołu w MSTeams (dotyczy przedmiotów realizowanych w trybie zdalnym z wykorzystaniem platformy MS Teams). 

        W trakcie zajęć zgodnie z decyzjami władz UEK proszę o uruchomienie kamery (OBOWIĄZKOWO!!!) i wyłączenie mikrofonu, chyba że ktoś zechce zabrać głos lub zostanie poproszony o wypowiedź. To nie jest kurs moodla, tylko normalne zajęcia realizowane w trybie online. Zasady i dobre obyczaje jak w sali wykładowej.

        Zachęcam do aktywności, co wymaga obecności na zajęciach. Aktywność podczas zajęć będzie miała wpływ na oceny końcowe. 

        Proszę SPRAWDZIĆ poprawność działania przed rozpoczęciem zajęć.

        Jednorazowe kody do rejestracji na zajęciach na platformie MSTeams:

        Wykłady: 

        Ład korporacyjny ZZZDS2-1111, ZZZDS2-1112:    sa3g5z0   

        Podstawy  organizacji i zarządzania EEEKN1-1111, EEEKN1- 1112, EEEKN1-1113:  0550xui

        Seminarium magisterskie ekonomia 

        stacjonarne:

        niestacjonarne:  

        Seminarium licencjackie ekonomia stacjonarne:  

           

        Sesja egzaminacyjna odbywa się zgodnie z harmonogramem zamieszczonym przez dział nauczania UEK. Egzamin odbywa się w salach (wymagana fizyczna obecność). 

        Życzę powodzenia w sesji i jak najlepszych ocen.

      • Prowadzący zajęcie nie umieścił jeszcze żadnych ogłoszeń.