Section outline

  • mgr Fryderyk Olchawa

    Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim

    person

    Kontakt

    gabinet: pawilon Ustronie, pokój 407B

    telefon: +48 12 293 51 37
    telefon do sekretariatu: +48 12 293 51 57

    e-mail: olchawaf@uek.krakow.pl

    • Konsultacje:

      • stacjonarnie na UEK, pawilon Ustronie, pokój 407B - wtorki 16:00 - 18:00 
      • online przez MS Teams, kod do zespołu "Konsultacje" - 74tapdk - środy 12:00 - 14:00 
      Urlop 7 - 14 listopada (w razie pilnych spraw proszę o kontakt mailowy) 
      Konsultacje dla studentów niestacjonarnych:
       stacjonarnie - paw. U pok. 407B: piątki 16:00 - 18:00

      • konsultacje odbywają się w semestrze oraz w sesji 
      • dni wolne oraz w czasie godzin rektorskich konsultacje nie odbywają się
      • kontakt asynchroniczny poprzez email, MS Teams oraz na platformie Moodle poprzez sekcje forum lub czatu

      Konsultacje możliwe poza wskazanymi terminami po kontakcie mailowym

        • Konsultacje zdalne odbywają się za pośrednictwem MS Teams.
          • Kontakt przez czat (działa cały czas) lub rozmowę.
          • Proszę dzwonić w godzinach konsultacji, w sytuacji prowadzenia innej rozmowy proszę o cierpliwość.
        • Na maile odpowiadam w ciągu 3 dni.
          • E-mail: olchawaf@uek.krakow.pl
        Komunikacja pomiędzy studentami a prowadzącym zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu poczty elektronicznej w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl oraz na platformach Microsoft Teams i Moodle.
      • Prowadzący zajęcie nie umieścił jeszcze żadnych ogłoszeń.
      • Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim w mediach społecznościowych:


      • W semestrze zimowym 2024/2025 prowadzę następujące zajęcia dla grup:

        Ćwiczenia:

        1. Podstawy organizacji i zarządzania 

        • EEEKS1-1121
        • EEEKS1-1122


        Konwersatorium 

        2. Technologie informatyczne w zarządzaniu

        • ZZZZN1-1112


        Hasła do kursów ww. przedmiotów są przekazywane studentom na pierwszych zajęciach lub mailowo.