W sekcji Terminy konsultacji w semestrze…
powinien znajdować się krótki opis metod i terminów kontaktu ze studentami, np. z podziałem na studentów studiów dziennych i zaocznych.
Pozostałe można
zrealizować asynchronicznie, wykorzystując w tym celu fora dyskusyjne w kursach do poszczególnych przedmiotów (tzw. e-Konsultacje). Informacja o konsultacjach w sekcji Terminy konsultacji w semestrze... powinna być krótka i może brzmieć np.
Terminy konsultacji:
- konsultacje
on-line w czasie rzeczywistym prowadzę w czwartki w godz. 15:00–16:30
na platformie Teams. Link do zespołu na platformie Teams:
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aPfDMIKx6pr... (kod dostępu:
xxx!!!!!).
- konsultacje asynhroniczne prowadzę na forum e-Konsultacje są one możliwe w każdym z moich kursów. Na pytania odpowiadam maks. w ciągu 72h.
Więcej na temat prowadzenia zdalnych konsultacji dowiecie się Państwo
tutaj.
W sekcji Ogłoszenia, zgodnie z tegorocznym Zarządzeniem Rektora, powinny zostać zamieszczone tytuły zajęć dydaktycznych realizowanych przy użyciu platformy Teams wraz z wygenerowanymi kodami zapisów do zespołów przedmiotowych. W tej części e-wizytówki mogą być publikowane aktualne, wspólne dla wszystkich grup, komunikaty i powiadomienia, te częstsze
jednak – dotyczące poszczególnych zajęć – powinny być wysyłane za pomocą forum Ogłoszenia w kursie przedmiotowym.
Pamiętając, że e-wizytówka jest dostępna dla wszystkich użytkowników Internetu, należy zadbać o jej wizualną elegancję, prostotę i poprawność redakcyjną, a także o poprawność językową. Sugerujemy, aby unikać zbyt wielu wyróżnień,
np. w postaci różnej wielkości czcionek, wytłuszczeń, kolorów.