Section outline

  • mgr Małgorzata Zakrzewska

    Katedra Procesu Zarządzania

    person

    Kontakt

    gabinet: Budynek Biblioteki Głównej, pokój 128                     

    telefon: +48 12 293 56 18

    e-mail: zakrzewm@uek.krakow.pl

    sekretariat katedry: +48 12 293 56 16

    • Zgodnie z Zarządzeniem Rektora UEK nr R.0211.32.2025 konsultacje dla studentów będą realizowane stacjonarnie na terenie Kampusu UEK (Biblioteka Główna, pokój 128) w terminach:

      • poniedziałek, godz. 15.00 - 16.30
        W poniedziałek 13.10.2025 r.17.11.2025 r. konsultacje odbędą się wyjątkowo w godz. 8.00 - 9.30.
      • czwartek, godz. 13.15 - 14.45
      Konsultacje dla studentów studiów niestacjonarnych odbędą się w dniach:
      • 15.11.2025 r. (sobota), godz. 9.15 - 10.15
      • 28.11.2025 r. (sobota), godz. 14.30 - 15.30
      • 05.12.2025 r. (piątek), godz. 14.45 - 15. 45
      • 17.01.2026 r. (sobota), godz. 11.30 - 13.00


    • Akademicki Koordynator LA dla kierunku Zarządzanie Projektami

      1. Studenci, którzy zostali zakwalifikowani do odbycia wymiany studenckiej w ramach programu Erasmus+, proszeni są o kontakt w czasie konsultacji wyznaczonych przez prowadzącego (lub w innym uzgodnionym wcześniej terminie) oraz  za pośrednictwem poczty elektronicznej.
      2. Dla usprawnienia procesu przygotowania Learning Agreement studenci są proszeni o wcześniejsze przygotowanie listy przedmiotów oferowanych przez zagraniczną uczelnię przyjmującą oraz ich sylabusów (w miarę możliwości).

    • Kody do zespołów w aplikacji MS Teams zostaną podane poszczególnym grupom dziekańskim na pierwszych zajęciach.

    • Kurs: ZP_2025Z_MZ

      Zarządzanie projektami, Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi, Zarządzanie projektami w turystyce oraz Zarządzanie procesami innowacyjnymi

      Kurs: Zarządzanie ryzykiem projektowym_niestacjonarne_MZ

      Zarządzanie ryzykiem projektowym

      Kurs: Ćwiczenia_POiZ_ZP_2025/2026

      Podstawy organizacji i zarządzania

      HASŁA DO KURSÓW WYKŁADOWCA PODAJE NA PIERWSZYCH ZAJĘCIACH ORGANIZACYJNYCH.