Section outline

    • SEMESTR ZIMOWY 2024/2025: Proszę o zapisywanie się na poszczególne zajęcia/seminaria na platformie TEAMS. Kody zajęć znajdują się poniżej: 

      STUDIA STACJONARNE: 

      Innowacyjne trendy w marketingu; ZZZAS1-3511PZ, ZZZAS1-3511ZS, ZZZAS1-3511ZX, ZZZAS1-3512ZX, ZZZAS1-3513ZX; kod: jq1cugs

      Innowacyjne trendy w marketingu; ZZZZS1-3511, ZZZZS1-3512, ZZZZS1-3513; kod: cbvp247

      Seminarium: ZZ-ZA-S1-SEMLIC.1-SEM-4; kod: 8jb5391

      Seminarium: ZZ-MR-S1-SEMLIC.1-SEM-3; kod: 16z0in0

      Zarządzanie sprzedażą: ZZZAS1-2311, ZZZAS1-2312, ZZZAS1-2313, ZZZAS1-2314, ZZZAS1-2315; kod: z0sg3ri

      STUDIA NIESTACJONARNE: 

      Innowacyjne trendy w marketingu; ZZZAN1-3511ZF, ZZZAN1-3511ZX; kod: ql4snld

      Innowacyjne trendy w marketingu; ZZMRN1-3511ER, ZZMRN1-3511RP, ZZMRN1-3512RP, ZZMRN1-3513RP; kod: afl5jkm

      Innowacyjne trendy w marketingu; ZZZZN1-3511; kod: f5negy3

      Seminarium: ZZ-ZA-N1-SEMLIC.1-SEM-4; kod: lrf50qg

      Seminarium: ZZ-MR-N1-SEMLIC.1-SEM-4; kod: b8lukv7

      Zarządzanie sprzedażą: ZZZAN1-2311, ZZZAN1-2312, ZZZAN1-2313; kod: iyn9sww

      Zrównoważona działalność marketingowa przedsiębiorstw: ZJZIN1-4711; kod: in1e1bw

      Zrównoważone zarządzanie organizacją: ZZZPN2-2311, ZZZPN2-2312, ZZZPN2-2313, ZZZPN2-2314; kod: d9d6ue7